خدایا آرامم کن

خدایا تو بلدی ،تو می تونی،خدایا تو منو دوست داری

خدایا آرامم کن

خدایا تو بلدی ،تو می تونی،خدایا تو منو دوست داری

رها کن

از رها کردن نترس
هیچکس نمیتواند چیزى که مال توست را از تو بگیرد
و تمام دنیا نمیتوانند چیزى که مال تو نیست را برایت حفظ کنند!

نظرات 4 + ارسال نظر
شمیم جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.seven50.blogfa.com

زیبا بود...

سیتاک جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://sangin.blogsky.com

از رها کردن نمی ترسم ...
از آن می ترسم که رهایم کنند !

.....................

دل به دست هر که جز خدا سپردم رهایش کرد ...
و اگر او هوای دلم را نداشت تا به حال حتما شکسته بود.

سلام
از مطالب و تصاویر شما بهره مند شدم .
بی نهایت سپاسگزارم .

پارسا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

قشنگ بود..

پارسا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو / گفتم که یک غزل بنویسم برای تو / احساس می کنم که کمی پیرتر شدم / احساس می کنم که شدم مبتلای تو / برگرد و هر چقدر دلت خواست بد بگو / دل می دهم دوباره به طعم صدای تو / از قول من بگو به دلت نرم تر شود / بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو! / دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد / یک آسمان بهانه ی باران برای تو / ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم /رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد